Αναζήτηση

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ «ΒΡΑΖΕΙ» ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ

  • Ø Οργή και απογοήτευση διακατέχει πολλά από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στα Χανιά για τον τρόπο με τον οποίο μεθοδεύτηκε ο διορισμός των υποψηφίων, όχι μόνο αντιπεριφερειαρχών, αλλά και συμβούλων. Δυστυχώς πολλά από εκείνα που λέγονται στους δημοσιογράφους συνοδεύονται και από ένα «μην γράψετε τίποτα» , κάτι που ο γράφων το σέβεται πάντα, και έτσι δεν μπορώ να αποκαλύψω το πραγματικό μέγεθος της λοβιτούρας και των αθλιοτήτων με τις οποίες έγιναν οι ορισμοί των υποψηφιοτήτων.
  • Ø Πάντως το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι από πολλά «πράσινα» χείλια επιβεβαιώνεται αυτό που έγραψε στην ανοιχτή του επιστολή ο δήμαρχος Σούδας , ο Γιάννης ο Περάκης. : «Λυπάμαι ειλικρινά, που μου έλαχε ο δυσάρεστος κλήρος να καταγγείλω αυτήν την κρίσιμη για την τοπική αυτοδιοίκηση στιγμή, τις μεθοδεύσεις βουλευτών του νομού και συνεργών τους, για να πάρουν τα πράγματα την τροπή που προσχεδίασαν εδώ και δέκα μήνες.»
  • Ø Όμως εκτός από τον Γιάννη τον Περάκη, υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης ήθελε να είναι και ένα ακόμη αυτοδιοικητικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, ο δήμαρχος Καντάνου ο Ευτύχης ο Δασκαλάκης ο οποίος φέρεται αποφασισμένος να μιλήσει για το τι έγινε και βρέθηκε εκτός επιλογών στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
  • Ø Όπως ο ίδιος είπε του ζήτησε ο Σταύρος ο Αρναουτάκης να συναντηθούν σήμερα στα Χανιά και μετά από αυτή την συνάντηση θα μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου. «30 χρόνια στο ΠΑΣΟΚ συμμετείχα σε πολλά όργανα του κόμματος σε Χανιά και Αθήνα και οφείλω να έχω θέση , οφείλω να απαντήσω για τα τεκταινόμενα με τις περιφερειακές εκλογές» είπε ο κ.Δασκαλάκης στέλνοντας και ένα μήνυμα που θα κάνει κάποιους να χάσουν τον ύπνο τους.
  • Ø « Δεν θα σιωπήσω , θα έχω θέση, θα έχω άποψη για τις περιφερειακές εκλογές όπου ήμουν υποψήφιος όταν μέσω των οργάνων κατέθεσα την αίτησή μου και αξιολογήθηκα , σε εισαγωγικά» !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου