Αναζήτηση

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ : Ο ΚΟΣΜΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ

  • Ø Τα χαρακτηριστικά του νέου κόμματος που θα ιδρυθεί μέχρι τέλος του έτους σκιαγράφησε η ανεξάρτητη βουλευτής Ντόρα Μπακογιάννη στην εκπομπή της τηλεόρασης ΚΥΔΩΝ “Καθημερινά” και στον δημοσιογράφο Μανώλη Κονσολάκη. Ιδού ορισμένα αποσπάσματα από τα όσα είπε η κα Μπακογιάννη για το νέο κόμμα και για τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Για το νέο κόμμα
  • Ø «Το κόμμα θα γίνει. Σήμερα υπάρχουν άνθρωποι σε ολόκληρη την Ελλάδα οι οποίοι είναι έτοιμοι να μπουν μπροστά σε αυτόν τον αγώνα. Άρα το κόμμα αυτό θα υπάρξει. Δεν το συσχετίζω με τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών. Απλώς είμαι στην πατρίδα μου, στην Κρήτη. Είμαι σε μια Κρήτη η οποία με τίμησε με πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό και δεν θα το ξεχάσω ποτέ……»
  • Ø «Δεν κρύβω ότι το κόμμα θα γίνει αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές διότι χρειάζεται. Σήμερα έχουμε έναν Παπανδρέου ο οποίος έχει κάνει έναν ανασχηματισμό με 48 υπουργούς στους οποίους δεν έχει δώσει αρμοδιότητες. Παίρνει το λιμενικό σώμα σαν να είναι ένα μπαλάκι και το πηγαίνει στο υπ.δημόσιας τάξης και μετά το ξαναπηγαίνει στο ναυτιλίας…..Το αποτέλεσμα είναι η απόλυτη αδυναμία να υπάρξει ουσιαστική άσκηση πολιτικής διότι έχει παραλύσει το κράτος…..Δεν προχωρούν οι απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές για να δει η Ελλάδα μιαν άσπρη μέρα…..»
  • Ø «Δεν έχω καμία βεντέτα με τον κ.Σαμαρά. Θεωρώ τον κ.Σαμαρά ως έναν άνθρωπο ο οποίος θα συρρικνώσει την παράταξη και δεν της δίνει καμία προοπτική. Αυτό που έλεγα προεκλογικά επιβεβαιώνεται και τώρα.»
  • Ø «Η μεν ΝΔ πηγαίνει σε μιαν ακραία λαϊκίστικη δεξιά. Το δε ΠΑΣΟΚ έχει αρνηθεί εαυτόν. Έχει ένα βαθύτατο ιδεολογικό πρόβλημα. Το ΠΑΣΟΚ λέει ότι η πολιτική που ακολουθεί είναι μονόδρομος αλλά είναι αντίθετη με την ιδεολογία του. Εμείς είμαστε φιλελεύθεροι, απευθυνόμαστε σε έναν κόσμο που είναι πολύ προβληματισμένος. Έχουμε στόχο να καλύψουμε ένα κενό υπαρκτό της αξιοπιστίας της πολιτικής, με ξεκάθαρες θέσεις και με ένα όραμα…..»
  • Ø « Εμείς αυτά που θα πούμε είναι πράγματα που γίνονται. Το πρόγραμμα το δικό μας δεν θα τάξει λαγούς με πετραχήλια . Θέλω να μπορώ να κοιτάξω τον κάθε Κρητικό και Κρητικιά στα μάτια και να τους πως ότι αυτό που σας είπα είναι η απόλυτη αλήθεια, είναι αυτό που μπορεί να γίνει και για αυτό θα παλέψουμε.»
  • Ø «Έχω κατηγορηθεί στην ΝΔ ως οπαδός του Τσε Γκεβάρα, ως Τουπαμάρος, τώρα ως ένοικος πράσινος πολυκατοικίας ή ως νεοφιλελεύθερη. Εγώ είμαι γέννημα θρέμμα κεντρώα, Bενιζελική, είμαι δηλαδή φιλελεύθερη με την Bενιζελική έννοια. Με αυτή την λογική μεγάλωσα και αν κάτι μας δίδαξε ο Ελ.Βενιζέλος είναι ότι ποτέ δεν βάζεις πάνω από την πατρίδα σου το προσωπικό σου συμφέρον…..»
Για το μνημόνιο
  • Ø « Μόλις βρεθεί ένας ο οποίος θα μου πει πως θα πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις αν δεν έρθει η τρίτη δόση του δανείου εγώ θα είμαι η πρώτη που θα αποκηρύξει το μνημόνιο. Να μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο. Σήμερα αυτό το πλαίσιο είναι αναγκαίο διότι έτσι δανειζόμαστε λεφτά….»
  • Ø «Αυτό που είπα είναι ότι μέσα από αυτό το πλαίσιο το οποίο έχουμε σήμερα, από το οποίο εξαρτάται η δανειοδότηση της Ελλάδος, υπάρχει η δυνατότητα άλλης πολιτικής. Οι συνταξιούχοι σήμερα, με βάση το μνημόνιο πληρώνουν παραπάνω από αυτό που το μνημόνιο προβλέπει. Οφείλει η κυβέρνηση να δώσει πίσω στους συνταξιούχους αυτό που τους πήρε λόγω πληθωρισμού….Δεν είναι δυνατόν επί δικαίων και αδίκων να γίνεται η πολιτική σήμερα….Είναι λανθασμένη αυτή η πολιτική…»
Για την Περιφέρεια Κρήτης
  • Ø «Ο κ.Αρναουτάκης καθόλα εξαίρετος ήταν μέχρι χθες μέλος της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί να διεκδικήσει για την Κρήτη γιατί από ποιόν θα διεκδικήσει, από την κυβέρνηση στην οποία ήταν μέχρι χθες; O κ. Πλακιωτάκης, επίσης καθόλα εξαίρετος , είναι βουλευτής της ΝΔ. Ο στόχος του είναι να μαζέψει την ΝΔ του κ.Σαμαρά, επειδή η ΝΔ στην Κρήτη έχει υποστεί μια πολύ μεγάλη ήττα. Διέγραψε ο κ.Σαμαράς, εμένα που πήρα το 90% στην Κρήτη, διέγραψε τον κ.Μαρκογιαννάκη , είναι σε καλό δρόμο να διαγράψει όλα τα στελέχη της Κρήτης, όπου νάνε δεν θα μείνει στέλεχος, άρα ο στόχος του κ.Πλακιωτάκη είναι να μαζέψει το Σαμαρικό κομμάτι της ΝΔ. Εμάς (σ.σ. του κ. Γιαννουλάκη και του συνδυασμού Μάχη για την Κρήτη) ο στόχος μας είναι να μπούμε στην ουσία της πολιτικής και των αναγκών της περιφέρειας και η Κρήτη έχει ανάγκες και θέλω να ξέρουν οι Κρητικοί και Κρητικές ότι αυτόν τον στόχο θα τον υπηρετήσουμε….»
Για τον Δήμο Χανίων
  • Ø «Στα Χανιά το δίλλημά μου ήταν πάρα πολύ μεγάλο επειδή πρόκειται περί δύο πετυχημένων ανθρώπων. Και ο κ.Αρχοντάκης είναι πετυχημένος νομάρχης και ο Κυριάκος ο Βιρβιδάκης είναι πετυχημένος δήμαρχος. Όμως με τον Κυριάκο Βιρβιδάκη έχω δουλέψει στην ΚΕΔΚΕ και αυτός είναι ο λόγος – δεν είναι λόγω συγγένειας – που βάρυνε στην απόφασή μου. Τον έχω δει να δουλεύει στον δήμο και ξέρω ότι πρόκειται περί ενός ανθρώπου ο οποίος έχει προσφέρει και έχει κάνει δουλειά στον δήμο Χανίων. Χωρίς με κανέναν τρόπο να θέλω να μειώσω την άλλη υποψηφιότητα, αλλά ξέρω την ποιότητα της δουλειάς του Κυριάκου Βιρβιδάκη…..»

  • Ø (Σ.Σ. η φωτο είναι από παλαιότερη επίσκεψη της κας Μπακογιάννη στις Βουκολιές)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου