Αναζήτηση

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

ΗΤΑΝ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΟ’ΦΑΓΕ ΚΑΙ Ο …ΚΑΙΡΟΣ

  • Ή εάν προτιμάτε κάποια ποιο …αθυρόστομη παροιμία , θα μπορούσα να βάλω ως τίτλο, «είπαν της γριάς να χ..ει και αυτή ξε…..κε». Μα πως αλλιώς να χαρακτηρίσω το ότι μετά την ανομβρία του Οκτωβρίου και με τους ελαιοπαραγωγούς με αγωνία να περιμένουν μια βροχούλα για να λαδώσουν οι ελιές και να κάνουν …Χριστούγεννα, ήρθαν το χαλάζι, οι ανεμοθύελλες και οι πλημμύρες.
  • Εγώ πάντως ήμουν τυχερός καθώς πρόκανα, τις ημέρες που απουσίασα από την σελίδα, και μάζεψα τις ελιές μου και έβγαλα το λάδι της χρονιάς. Λίγες είναι οι έρημες και αραιοφυτεμένες, τις πότιζα, τους γλυκομιλούσα και «έγιναν» νωρίς.
  • Θα μου πείτε και τι θα κερδίσεις με τα δύο ευρώ και 20 λεπτά που είναι η τιμή του λαδιού. Τουλάχιστον θα έχω λάδι να κάνω παπάρα με το ψωμί, γιατί άλλοι, δυστυχώς, έμειναν με την παπάρα….
  • Πάντως τώρα θα φανεί εάν ο ΕΛΓΑ μπορεί να δικαιώσει τον τίτλο του, ή θα πρέπει , τουλάχιστον σε ότι αφορά στην Κρήτη, να μετονομαστεί σε «Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Αν-Ασφαλίσεων».
  • Και μην μου πει κανείς γιατί το βάζω συνεχώς με τον ΕΛΓΑ. Γιατί αν και δεν είμαι κατ’ επάγγελμα αγρότης, - άρα δεν περιμένω ουδέποτε να πάρω κάποια αποζημίωση - το ελαιουργείο, μου κράτησε εισφορά υπερ ΕΛΓΑ. Άρα έχω κάθε δικαίωμα να κριτικάρω την δουλειά που κάνει – εάν κάνει στην Κρήτη επαναλαμβάνω – ο συγκεκριμένος οργανισμός.
  • Πάντως όλα τα φαινόμενα δείχνουν ξεκάθαρα πως υπάρχει μια Ευρωκεντρική κατεύθυνση για να καταργηθούν οι μικροί γεωργικοί κλήροι. Σε άλλη σελίδα του «ν.Κ.» μπορείτε να διαβάσετε τις σκέψεις των Βρυξελιωτών για την καταβολή γεωργικών επιδοτήσεων αναλόγως των στρεμμάτων.
  • Παράλληλα, είναι πλέον γνωστό πως σε περιοχές όπως η Ισπανία, αλλά και η …Τουρκία, οι ελαιοκαλλιέργειες είναι πολύ πιο εκτεταμένες. Μάλιστα κάποιοι κάνουν λόγο για ιδιοκτησίες εκατοντάδων και χιλιάδων στρεμμάτων όπου η ελαιοσυλλογή από τα πυκνοφυτευμένα ελαιόδεντρα γίνεται με ειδικά μηχανήματα και με πολύ χαμηλό κόστος.
  • Την ίδια ώρα εμείς εδώ βουλοπλέουμε στην «παραδοσιακή» μιζέρια και θεωρούμε πως επειδή «λέμε» ότι έχουμε καλό λάδι, αυτό φτάνει και για να το πουλήσουμε στις αγορές. Πολύ φοβάμαι ότι όταν ξυπνήσουμε θα είναι πολύ αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου