Αναζήτηση

Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.»

  • Ø Με περιοδεία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου υποδομών κλπ και με βαρύγδουπες παρουσιάσεις σε ολόκληρη την Κρήτη, συνοδεύτηκε τον περασμένο Μάρτιο, η εξαγγελία της ίδρυσης της Ανώνυμης Εταιρείας «Αναπτυξιακές Υποδομές Κρήτης» η οποία , σύμφωνα με τα ΘΑ, θα αναλάμβανε να «σηκώσει» την Κρήτη «ψηλά» και πρωτίστως θα αναλάμβανε το θέμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Μάλιστα ο γνωστός και μη εξαιρετέος Δημήτρης Ρέππας είχε ανακοινώσει πως η εν λόγω εταιρεία θα αναλάμβανε την υλοποίηση έργων στον ΒΟΑΚ ύψος 700 εκατομ ευρώ.
  • Ø Και επειδή σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε παρουσιαστεί, ούτε λίγο ούτε πολύ, η εταιρεία – σωτήρας της Κρήτης θα έπρεπε ήδη να έχει συσταθεί και να έχει ξεκινήσει την λειτουργία της , μήπως, λέω μήπως, ο κρέπας και η παρέα του «ξέχασαν» τελείως όλα όσα είχαν ανακοινώσει (γνωστό άλλωστε πως πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ πάσχουν από επιλεκτική αμνησία).
  • Ø Και το ρωτώ αυτό καθώς , φτάσαμε στον Ιούνιο και όχι μόνο από την «Αναπτυξιακές Υποδομές Κρήτης ΑΕ» δεν έχουμε «ούτε ένα γράμμα , ούτε ένα τηλέφωνο», αλλά επιπλέον βγήκε και πάλι δημόσια ο Δημήτρης ο Ρέππας και αντί να πει κάτι για τα 700 εκατομ ευρώ που – κατά το γνωστό σλόγκαν του ΠΑΣΟΚ – υπήρχαν , ανακοινώνοντας το πλαίσιο των αποκρατικοποιήσεων, είπε πως η κυβέρνηση προωθεί τον νέο ΒΟΑΚ μέσω των συμπράξεων με τον ιδιωτικό τομέα με συμβάσεις παραχώρησης.
  • Ø Θα μου πείτε και τι με ενοχλεί, από την στιγμή που εδώ και δύο χρόνια από την στήλη τόνιζα πως το κρατικό ταμείο είναι μείον και ο μόνος τρόπος για να έχουμε ασφαλή εθνική οδό , θα είναι αυτός ακριβώς ο τρόπος. Μάλιστα θυμίζω πως είχαμε αναφερθεί και στο θέμα των διοδίων, επισημαίνοντας ότι το κόστος των τροχαίων ατυχημάτων με τους νεκρούς και τραυματίες είναι πολύ μεγαλύτερο.
  • Ø Μάλιστα , επιστρέφοντας από ένα ταξίδι στην «πάνω» Ελλάδα, είχα αναφερθεί συγκεκριμένα και στην εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου, τονίζοντας πως εάν είναι να , έχουμε στην Κρήτη , δρόμο σαν τον συγκεκριμένο , τότε τα λίγα ευρώ που κοστίζουν τα διόδια δεν είναι απολύτως τίποτε.
  • Ø Όμως με ενοχλεί η άκρατη υποκρισία του ΠΑΣΟΚ , των βουλευτών και των στελεχών του. Όταν η στήλη έγραφε τα παραπάνω που υποστήριζαν – συγκεκριμένα – και ο Στέλιος ο Νικηφοράκης, ο Γρηγόρης ο Αρχοντάκης και άλλοι των οποίων τα ονόματα δεν θυμάμαι τώρα, τότε κάποιοι , επειδή ήταν στην αντιπολίτευση, έσκιζαν τα ιμάτιά τους πως δεν πρόκειται να δεχθούν την «ιδιωτικοποίηση» των δημόσιων δρόμων, πως τα διόδια είναι τελείως απαράδεκτα και άλλα ανάλογα.
  • Ø Μόνο που τότε, όπως προανέφερα ήταν στην αντιπολίτευση και είχαν την άνεση να λένε ότι θέλουν. Ενώ τώρα που η κυβέρνηση ξέχασε όλα αυτά που έλεγε ακόμη και πριν από τρείς μήνες και προαναγγέλλει την εφαρμογή εκείνων που έλεγαν οι «προηγούμενοι» (και σε αυτόν τον τομέα) οι συνήθως λαλίστατοι στην αντιπολίτευση κάνουν αυτό που έχουν μάθει να κάνουν άριστα τους τελευταίους οκτώ μήνες. Την πάπια !!!.

1 σχόλιο:

  1. Εισαι ενημερωμενος υπαρχουν ομως και αλλα...Οι μεχρι σημερα διαδικασιες χαρακτριζονται περιεργες. Ειδικα οταν με το θεμα ασχολειται προσωπο που το 2004-2009 ηταν εκπροσωπος του ιδιωτη που εχει την εκμεταλλευση της Ιονιας...Καθηγητης. Αυτος οργανωνει σε μεγαλο βαθμο και την στελεχωση. Δεχεται βεβαια και πιεσεις απο τοπικους και αλλους για να βολεψει προσωπα δικα τους. Θα.χωρεσουν ομως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή