- Ø Το να κάνει κάποιος λάθη όταν δεν ξέρει να κυβερνήσει (παρά του ότι κορόιδεψε τους πολίτες λέγοντας πως είναι έτοιμος) ας παραδεχτούμε πως δεν είναι και τόσο κακό. Όμως το να επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη και μάλιστα σε μιαν – όπως ο ίδιος λέει – κρίσιμη περίοδο για την Ελληνική οικονομία, τότε αυτό δείχνει πως ο άνθρωπος είναι και επικίνδυνος.
- Ø Όταν κατάργησαν το μέτρο της απόσυρσης των παλιών αυτοκινήτων διατηρώντας όμως τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας υπολόγιζαν πως το δημόσιο θα βάλει αρκετά εκατομμύρια ευρώ επιπλέον στα ταμεία του.
- Ø Όμως υπολόγιζαν χωρίς τον «ξενοδόχο», και έτσι όταν χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων κατέθεσαν τις πινακίδες στις εφορίες και δεν πλήρωσαν ούτε καν αυτά που θα πλήρωναν κανονικά, τότε κατάλαβαν πως πέτυχαν μια «τρύπα στο νερό» και αναγκάστηκε να βγει ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου , να ομολογήσει το λάθος και να υποσχεθεί πως ΘΑ επανορθώσει.
- Ø Τώρα πάλι ο ίδιος, ανακοίνωσε την αύξηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα (τα παπαγαλάκια την θέλουν στο 15-20%). Μάλιστα βγήκε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και «υπολόγισε» ότι το δημόσιο θα εισπράξει επιπλέον ένα δις ευρώ. Μόνο και τώρα υπολόγισαν χωρίς τους «ξενοδόχους».
- Ø Και στην προκείμενη περίπτωση «ξενοδόχοι» είναι οι επιχειρηματίες και οι καταναλωτές. Και οι μεν πρώτοι θα μεταφέρουν το αυξημένο κόστος των καυσίμων στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τους ανεβάζοντας τον πληθωρισμό (που υποτίθεται πως θέλει να ρίξει η κυβέρνηση) και διατηρώντας τα κέρδη τους, ενώ οι δεύτεροι – λόγω φτώχειας και αδυναμίας – θα περιορίσουν την κατανάλωση και βενζίνης και προϊόντων , μειώνοντας ακόμη περισσότερο την έλλειψη ρευστότητας στην αγορά.
- Ø Και αυτά δεν το λέω μόνο εγώ (και η κοινή λογική) αλλά και μια σειρά από άλλους πλέον αρμόδιους και ειδικούς, όπως η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, η οποία σε ανακοίνωσή της επισημαίνει στους επικίνδυνους ερασιτέχνες της κυβέρνησης τα αυτονόητα.
- Ø «'Είναι προφανές ότι κάθε αύξηση στα καύσιμα - και η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα συνεπάγεται αύξηση που ίσως ξεπεράσει και τα 10 λεπτά το λίτρο στο κόστος κίνησης των οχημάτων - θα μετακυληθεί στον τελικό καταναλωτή αυτών, είτε αυτός είναι επαγγελματίας, είτε απλός ιδιώτης καταναλωτής. Συνεπώς θα αυξηθεί σημαντικά το κόστος παροχής των σχετικών υπηρεσιών μετακίνησης και μεταφοράς προσώπων και αγαθών. Αυτό με τη σειρά του θα οδηγήσει και σε αύξηση της τιμής αγαθών τα οποία μεταφέρονται προς πώληση. Αυτές οι πληθωριστικές επιπτώσεις θα έχουν δραματική επίδραση στην μεταποιητική και εμπορική δραστηριότητα, καθώς η αναπόφευκτη αύξηση τιμών θα καταστήσει ακόμη πιο διστακτικούς τους καταναλωτές να προβούν σε αγορές, και έτσι θα υποστεί σημαντικό πλήγμα ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων, σε μια περίοδο που αυτό που χρειάζονται οι επιχειρήσεις είναι η στήριξη τους μέσω παροχής κινήτρων για αύξηση του κύκλου εργασιών…Με απλά λόγια, η επιμονή της Κυβέρνησης για την αύξηση αυτή δεν θα οδηγήσει παρά σε μια πολύ πρόσκαιρη αύξηση εσόδων, και παράλληλα θα δρομολογήσει μια δυσανάλογα μεγαλύτερη μείωση συναλλαγών και συνακόλουθη μείωση δημοσίων εσόδων, που προκύπτουν από αυτές τις συναλλαγές».
- Ø Δυστυχώς αυτά τα προφανή , φαίνεται πως είτε δεν είναι προφανή για την κυβέρνηση, είτε δεν τους ενδιαφέρει το ουσιαστικό αποτέλεσμα, αλλά τα φραστικά πυροτεχνήματα τα οποία μπορεί να είναι θεαματικά, αλλά όταν εκτοξεύονται από ερασιτέχνες τότε μπορεί να γίνουν και πολύ επικίνδυνα για όλους.
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΜΙΑ «ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου