Αναζήτηση

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΚΛΟΓΕΣ 2009 ΚΑΙ DEBATE : Ο «ΚΑΚΟΣ» ΚΑΙ Ο «ΚΑΛΟΣ» ΑΛΛΑ «ΑΣΧΗΜΟΣ»

  • Ø Παρακολούθησα την τηλεοπτική «μονομαχία» των δύο εν δυνάμει υποψήφιων πρωθυπουργών με ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια έβλεπα και άκουγα τον «κακό» να μου ζητά , ουσιαστικά , να σφίξω το ζωνάρι για άλλα δύο χρόνια και από την άλλη έβλεπα και άκουγα τον «καλό» να μου υπόσχεται παραδείσους Οθωμανικού στυλ με τα πιλάφια και τα ουρί να είναι στην διάθεσή μου.
  • Ø Σίγουρα τα όσα είπε, για άλλη μια φορά, ο Κώστας ο Καραμανλής, ακούστηκαν άσχημα στα αυτιά μου. Σίγουρα δεν μπορώ να δεχθώ εύκολα πως πρέπει να ζοριστώ οικονομικά για δύο ακόμη χρόνια, όπως είπε. Όμως το ίδιο σίγουρο είναι πως ενώ ο Καραμανλής ακούστηκε άσχημα στα αυτιά μου, ο Γιώργος ο Παπανδρέου με τα όσα είπε, ή μάλλον, με τα όσα δεν είπε, έβαλε «ψύλλους στα αυτιά μου».
  • Ø Ο ένας , ο «κακός» , μιλούσε με λόγια απλά ξεκάθαρα και σταράτα. Ο άλλος , ο «καλός» μιλούσε με λόγια μπερδεμένα, με λέξεις αόριστες, με φράσεις που χάιδευαν τα αυτιά μου χωρίς όμως να λέει , ουσιαστικά τίποτε. Για αυτόν τον λόγο στο προσωνύμιο «καλός» του απονέμω και το «άσχημος».
  • Ø Γιατί είναι άσχημο να με κοροϊδεύει ένας άνθρωπος που προσπαθεί να μας πείσει ότι γεννήθηκε με παρθενογέννεση το 2004. Γιατί είναι άσχημο να μας υπόσχεται ο Γιώργος ο Παπανδρέου - μέλος των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ για πολλά χρόνια - ότι θα μας δώσει αυξήσεις στους μισθούς, θα προσλάβει δασκάλους, θα προσλάβει γιατρούς και νοσηλευτές, θα , θα, θα . Και όλα αυτά παίρνοντας λέει λεφτά από την φοροδιαφυγή, χωρίς βέβαια να αναφέρει ποιους θα κυνηγήσει. Τους μικρομεσαίους επαγγελματίες ή το μεγάλο κεφάλαιο;
  • Ø Συμπέρασμα 1 : Ο Κώστας Καραμανλής έμεινε πιστός στην γραμμή της αλήθειας κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε προεκλογική περίοδο. Ο Γιώργος ο Παπανδρέου έμεινε πιστός στην γραμμή των αόριστων υποσχέσεων κάτι που γίνεται συνεχώς, ειδικά από το ΠΑΣΟΚ, μετά το 1981.
  • Ø Συμπέρασμα 2: Ο Κώστας ο Καραμανλής μου είπε ξεκάθαρα τι θα περιμένω εάν επανεκλεγεί. Μπορεί να διαφωνώ, αλλά τουλάχιστον ξέρω. Ο Γιώργος ο Παπανδρέου δεν μου είπε τίποτε. Μπορεί να ακούγεται ευχάριστος αλλά κρύβεται. Και αυτό θεωρώ πως είναι πολύ πιο επικίνδυνο. Καθώς τα λόγια τα ωραία του ΠΑΣΟΚ τα έχουμε ξανακούσει και την έχουμε «πατήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου