Αναζήτηση

Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ…Η ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ…ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ «ΑΠΟΔΙΟΠΟΜΠΑΙΩΝ ΤΡΑΓΩΝ»

  • Ø      Η ΛΑΝΕ ανακοίνωσε την έναρξη των δρομολογίων του ΕΓ/ΟΓ πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» (η φωτο είναι του Μάριου Πανουτσόπουλου) στην ΑΓΟΝΗ γραμμή Κρήτη – Κύθηρα – Πειραιάς ως εξής :
  • Ø      Τετάρτη :  Πειραιάς (αν.19.00) Κύθηρα (Πέμπτη αφ.01.35-αν.01.55) Αντικύθηρα (αφ.03.40-αν.03.50_ Κίσσαμος ( αφ.05.40).
  • Ø      Πέμπτη : Κίσσαμος (αν.19.00) Αντικύθηρα (αφ.21.00-αν.21.10) Κύθηρα (αφ.22.55-αν.23.15) Πειραιάς (Παρασκευή αφ.05.40)
  • Ø      Παρασκευή : Πειραιάς (αν.19.00) Κύθηρα (Σάββατο αφ.01.35-αν.01.55) Ρέθυμνο (αφ.07.30) .
  • Ø      Σάββατο:  Ρέθυμνο (αν. 14.00) Κίσσαμος (αφ.17.25-αν.17.45) Αντικύθηρα (αφ.19.45-αν.19.55 Κύθηρα (αφ.21.40-αν.22.00) Γύθειο ( αφ.23.59.15-αν Κυριακή 00.45) Κύθηρα (αφ.02.55-αν.03.15) Αντικύθηρα (αφ.05.00-αν.05.10)Κίσσαμος (αφ.07.10-αν.07.30)  Ρέθυμνο (αφ.10.45)
  • Ø      Κυριακή:  Ρέθυμνο (αν.19.00) Κύθηρα (Δευτέρα αφ.00.45-αν.01.05) Πειραιάς αφ.07.30)
  • Ø      Εάν διαβάζω σωστά, το πλοίο θα κάνει σταθμό (κατάπλου και απόπλου) στο λιμάνι της Κισάμου δύο φορές κάθε Πέμπτη (5,40 και 19,00) στο δρομολόγιο Πειραιάς – Κίσσαμος – Πειραιάς. Επιπλέον στο λιμάνι της Κισάμου θα κάνει στάση το πλοίο επίσης δύο φορές κάθε Σάββατο (17,25) και Κυριακή (7,10) στο δρομολόγιο Ρέθυμνο – Κύθηρα – Πειραιάς.
  • Ø      Και ερωτώ εγώ ο αφελής. Στα προηγούμενα χρόνια πόσες φορές την εβδομάδα «έπιανε» στο λιμάνι της Κισάμου η «Μυρτιδιώτισσα» ; Μια ; Δύο; Σίγουρα όχι περισσότερες.
  • Ø      Και ξαναρωτώ ο αφελής. Προς τι τελικά ο τόσος αλληλοσπαραγμός; Μήπως για το πόσες φορές θα πιάνει στο λιμάνι της Κισάμου το πλοίο; Η απάντηση δόθηκε παραπάνω.
  • Ø      Μήπως για την σημασία που πρέπει να έχει το λιμάνι ως Δυτική πύλη της Κρήτης; Μα την απάντηση σε αυτό το θέμα πρέπει να την δώσουν εκείνοι που τα τελευταία χρόνια στρουθοκαμήλιζαν, αδιαφορούσαν και ξαφνικά ξύπνησαν μια πρωία και ανακάλυψαν διάφορα «συμφέροντα».
  • Ø      Μήπως για το ότι η ΑΝΕΝ δεν μπόρεσε να τα καταφέρει; Μα και εδώ την απάντηση πρέπει να την δώσουν ΟΛΟΙ οι μέτοχοι - και πρωτίστως η τοπική αυτοδιοίκηση - που εδώ και πολύ καιρό έβλεπαν τα προβλήματα αλλά τα προσπερνούσαν , λες και θα λυνόντουσαν ως δια μαγείας.
  • Ø      Και όμως αντί να βγουν και να πουν στους Κισαμίτες, συγνώμη φταίξαμε. Προσπαθούν να εφεύρουν «αποδιοπομπαίους τράγους», να ρίξουν τις ευθύνες σε επιχειρηματικά συμφέροντα (λες και πρέπει να απολογηθεί μια εταιρεία που κοιτάζει το συμφέρον της) και να αποποιηθούν κάθε ευθύνης.
  • Ø      Εάν λοιπόν σας ενδιαφέρει πράγματι η ανάπτυξη της Κισάμου, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Τρέξτε, διεκδικήστε, εκμεταλλευτείτε τις τέσσερεις φορές την εβδομάδα που θα πιάνει το πλοίο στο λιμάνι της Κισάμου.
  • Ø      Δημιουργείστε δημοτικό γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο λιμάνι. Δημιουργείστε τις υποδομές εκείνες που θα πείθουν τον επισκέπτη να μείνει στην Κίσαμο. Διεκδικείστε την δημιουργία μαρίνας τουριστικών σκαφών.
  • Ø      Την μαρίνα αυτή την ζητούν οι τουριστικοί φορείς από το υπουργείο τουρισμού και η Κίσσαμος βολεύει καθώς είναι το πιο Δυτικό λιμάνι.
  • Ø      Και όμως αντί να ακούσω την Φρόσω να διεκδικεί πράγματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην ανάπτυξη, την άκουσα να εμπλέκει την Κίσαμο σε νομικές έρευνες για την άγονη γραμμή και άλλα κουραφέξαλα.
  • Ø      Σε ότι αφορά στο κόστος των αποστάσεων κλπ , κλπ, συμφωνώ απολύτως πως η προσέγγιση στο λιμάνι του Ρεθύμνου θα έχει μεγαλύτερο κόστος, αλλά υπενθυμίζω πως πρόκειται για ΑΓΟΝΗ γραμμή. Και άγονη γραμμή σημαίνει πως δεν υπάρχει η ανάλογη κίνηση των επιβατών που θα καλύπτει τα έξοδα ενός πλοίου.
  • Ø      Και άγονη γραμμή σημαίνει πως δεν υπάρχει ούτε μια ναυτιλιακή εταιρεία , Ελληνική ή ξένη, η οποία ενδιαφέρεται να βάλει πλοίο σε αυτή.
  • Ø      Και άγονη γραμμή σημαίνει πως εάν το υπουργείο δεν καλύψει τα έξοδα και δεν επιχορηγήσει ουσιαστικά τις ναυτιλιακές εταιρείες, υποκύπτοντας έστω, στις προτάσεις τους, τότε αυτή η γραμμή θα μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.
  • Ø      Και μπορεί οι Κισαμίτες να μην καίγονται για αυτό, καίγονται όμως οι κάτοικοι των Κυθήρων, οι οποίοι δεινοπάθησαν τα τελευταία χρόνια από την αδιαφορία των Κρητικών μετόχων της ΑΝΕΝ. Έτσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
  • Ø      Σε ότι αφορά στον νεαρό πολιτευτή από το Ρέθυμνο ο οποίος ανακάλυψε διάφορα συμφέροντα να βάλουν κατά της γραμμής Ρέθυμνο-Πειραιάς, ας μας εξηγήσει.
  • Ø      Γιατί ουδεμία ναυτιλιακή εταιρεία δεν στέριωσε στην συγκεκριμένη γραμμή; Τα επιχειρηματικά συμφέροντα φταίνε όταν οι κάτοικοι ενός τόπου δεν καλύπτουν τα έξοδα ενός πλοίου;
  • Ø      Γιατί οι ίδιοι οι Ρεθυμνιώτες φαίνονται απρόθυμοι να στηρίξουν την προσπάθεια για ίδρυση τοπικής ναυτιλιακής εταιρείας και αγορά ενός πλοίου; Μήπως γιατί διαβλέπουν πως η όποια προσπάθεια είναι καταδικασμένη εξαρχής;
  • Ø      Και τελικά ποιοι είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία ευρίσκονται τα λιμάνια της Κισάμου και του Ρεθύμνου; Όλοι οι άλλοι εκτός των αυτοδιοικήσεων και των κατοίκων αυτών των περιοχών;
  • Ø      Πρόκειται για προβληματισμούς και ερωτηματικά που επιδέχονται την όποια απάντηση, ειδικά όταν συνοδεύεται από την αυτοκριτική, καθώς - σε τελευταία ανάλυση- θεωρώ πως όταν κάποιος κάνει λάθη, αυτά μπορούν να διορθωθούν, αρκεί να αναγνωριστούν.

1 σχόλιο:

  1. κ. Σαραντίδη καλό αυτό που γράφετε όμως σας διαφεύγει μια πραγματικότητα.
    Το λιμάνι της Κισάμου μπήκε στην άγονη , όχι επειδή είναι προορισμός άγονης αλλά επειδή δεν υπάρχει ικανό λιμάνι στα Αντικύθηρα.
    Αυτό και από μόνο του καθιστά τέρμα της άγονης τα Αντικύθηρα ή στην καλύτερη περίπτωση την Κίσαμο.

    Το ότι στο Καστέλι δεν έπιανε το καράβι πολλές φορές και γιατί φωνάζουμε τώρα που πιάνει 4 μα κ. Σαραντίδη 7.10 έρχεται 7.20 φεύγε, και πάει να παρκάρει στο Ρέθυμνο. Δηλαδή τι ποιό κακό από το να πάει και ο Χανιώτης και ο Ηρακλειώτης από το Ρέθυμνο και να περάσει ένα διήμερο στα Κύθηρα. αντί του λιμανιού της Κισάμου;
    Όσο για την μαρίνα για ρωτήστε ποιοι δεν την θέλουν στο Καστέλλι είναι γραμμένα σε πολλά πρακτικά Νομαρχίας αλλά Λιμενικού ταμείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή