Αναζήτηση

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ

  • Ø      Μετά από δύο εβδομάδες χωρίς σταθερό τηλέφωνο, δεν θα μπορούσα παρά να προτείνω την μετονομασία του ΟΤΕ, σύμφωνα με τον παραπάνω τίτλο.
  • Ø      Από τις 14 Φεβρουαρίου που πρωτοκάλεσα το 121 , δηλαδή τις βλάβες του ΟΤΕ, κατέληξα στο να λέω την πρώτη καλημέρα μου στους τηλεφωνητές του Οργανισμού.
  • Ø      Και τουλάχιστον την πρώτη εβδομάδα υπήρξε κάποια ανταπόκριση από τους εργαζόμενους στα συνεργεία , οι οποίοι έψαξαν να βρουν την βλάβη, δύο φορές με χαρά μου ανακοίνωσαν πως επισκευάστηκε αλλά , φρούδες οι ελπίδες, καθώς μετά από λίγες ώρες μια από τα ίδια.
  • Ø      Και σε τελευταία ανάλυση, ως πελάτης ο οποίος πληρώνει τα πάγιά του, ουδόλως με ενδιαφέρει το τι είδους βλάβη υπάρχει, αλλά το να επισκευαστεί.
  • Ø      Όμως αυτή την εβδομάδα νοιώθω πως με έχουν «γράψει» κανονικά. Καθημερινά τα τηλέφωνά μου στο 121. Καθημερινή η απορία του εκάστοτε τηλεφωνητή : « Μα καλά ακόμη δεν ήρθε το συνεργείο; Θα το σημειώσω ως επείγον».
  • Ø      Τώρα δεν ξέρω τι σημαίνει το «επείγον» για τον ΟΤΕ. Όπως δεν γνωρίζω εάν ενδιαφερθεί κάποιος έστω και το Σάββατο.
  • Ø      Όμως εκείνο που γνωρίζω είναι πως τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης και οι δημοσιογράφοι «βομβαρδίζονται» από αντίστοιχα παράπονα και κυρίως εκείνο που γνωρίζω είναι πως ως πελάτης του ΟΤΕ εκτός της υποχρέωσης της εξόφλησης του λογαριασμού, έχω το δικαίωμα να απολαμβάνω τις δυνατότητες της επικοινωνίας για τις οποίες με χρεώνει.
  • Ø      Και επειδή πριν ακριβώς από μια εβδομάδα , μέσα από αυτή την στήλη, είχα καλέσει τους τοπικούς αρμοδίους του ΟΤΕ να απαντήσουν για το θέμα των καθυστερήσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση…
  • Ø      Τους λέω ευθαρσώς πως από την στιγμή που με «γράφουν», είμαι υποχρεωμένος να απευθυνθώ αφενός στα κεντρικά του ΟΤΕ και αφετέρου στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου