Αναζήτηση

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2008

Ο «ΕΘΝΙΚΟΣ» ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ

  • Διάβασα με προσοχή την πρόταση του Γρηγόρη των Χανίων για την ανακατασκευή ολόκληρου του Βόρειου Οδικού Άξονα – Καρμανιόλα με την μέθοδο της παραχώρησης σε ιδιώτες αλλά και την άλλη πρόταση για την τμηματική κατασκευή- βελτίωση ορισμένων χιλιομέτρων και ειδικά εκείνων που «θεωρούνται» ως πλέον προβληματικά και επικίνδυνα.
  • Και δεν ντρέπομαι να παραδεχθώ και ανερυθρίαστα να ομολογήσω πως τάσσομαι ανεπιφύλακτα υπέρ της πρόταση για την ανακατασκευή ολόκληρου του λεγόμενου «εθνικού» δρόμου, από την Κίσαμο μέχρι την Σητεία. Μπαμ και κάτω. Και ας τα κονομήσουν κάποιες ιδιωτικές εταιρείες. Και ας πληρώνω διόδια. Και ας με πνίγει η φωνή της ιδεολογικής μου συνείδησης που πάει κόντρα στην πλήρη επικράτηση του ιδιωτικού τομέα πάνω στον δημόσιο.
  • Γιατί έχω κουραστεί εδώ και 18 χρόνια να τρέχω για ρεπορτάζ με τροχαία ατυχήματα στην «εθνική» μας καρμανιόλα.
  • Γιατί έχω κουραστεί εδώ και 18 χρόνια να βλέπω αίματα στην άσφαλτο και σμπαραλιασμένα αυτοκίνητα.
  • Γιατί έχω κουραστεί εδώ και 18 χρόνια να λέω τα ίδια και τα ίδια. Για το νεανικό αίμα. Για να προσέχουν οι οδηγοί. Για την ανάγκη κατασκευής σύγχρονου εθνικού δρόμου. Για τα «εθνικά» μας χάλια.
  • Γιατί δεν θέλω αύριο ο γιος μου να μου πει : « Ρε πατέρα κόλλησες με την ιδεολογία σου, να απαιτείς από το κράτος να φτιάξει τον δρόμο και να το αποτέλεσμα. Σκοτώθηκα.»
  • Γιατί η ζωή του κάθε παιδιού, του κάθε νέου, του κάθε ανθρώπου, για μένα είναι πιο πολύτιμη από το οποιοδήποτε πολιτικό κόστος και από την οποιαδήποτε ιδεολογική άποψη.
  • Γιατί η ασφαλής κίνηση στον δρόμο δεν έχει κόστος και από την στιγμή που το κράτος δεν μου φτιάχνει έναν ασφαλή δρόμο ας τον φτιάξει μια ιδιωτική εταιρεία και στις εκλογές θα τους περιποιηθώ καταλλήλως.
  • Γιατί εξοργίζομαι με την εμμονή κάποιων στα ημίμετρα και στα μπαλώματα, μόνο και μόνο για να τα έχουν καλά με την ιδεολογική τους συνείδηση και την «ψηφοφορική» τους πελατεία.
  • Γιατί εάν περάσει η πρόταση για τμηματικές βελτιώσεις, στο σημείο της «νέας εθνικής» οδού όπου σκοτώθηκαν η Σίντυ η Άννα και το Σαλονικιό παιδί, δεν πρόκειται να γίνει τίποτε απολύτως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου