- Ø Είδηση 1 : «Σε 302 σχολεία υπάρχουν τουλάχιστον 1.550 περιπτώσεις τάξεων με πάνω από 25 μαθητές, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ. Μάλιστα, η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι σε 383 περιπτώσεις υπάρχουν τμήματα με 28 έως 30 μαθητές και 25 περιπτώσεις με πάνω από 30 μαθητές. «Δεν πιστεύουμε ότι με αυτές τις συνθήκες μπορεί να προχωρήσει αποτελεσματικά το εκπαιδευτικό έργο και να ενισχυθούν οι διαδικασίες της μάθησης και της ευαισθητοποίησης των μαθητών μας», σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.»
- Ø Είδηση 2 : Ο Σύλλογος Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης καταγγέλλει ότι «το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, περιφρονώντας τη γνώμη των εκπαιδευτικών για θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και ξαφνιάζοντας για ακόμα μία φορά, αφήνει να διαρρεύσει στον τύπο, ένα αμφιβόλου παιδαγωγικής αξίας σχέδιο για το Λύκειο. Όσο και αν η κυβέρνηση προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις χρησιμοποιώντας ονόματα όπως «Νέο Λύκειο» ή «Ψηφιακό Σχολείο» κ.α. στην ουσία το σχέδιο που προτείνει οδηγεί το σχολείο χρόνια πίσω επιβάλλοντας δια της λογικής του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» ένα εκπαιδευτικό μεσαίωνα. «Ανάμεσα σ' όλα τα παράδοξα αυτού του σχολείου με το ψηφιακό περιτύλιγμα καταργείται το μάθημα της Πληροφορικής στο Λύκειο. Η κυβέρνηση που ομνύει στο όνομα του Διαδικτύου και των Νέων Τεχνολογιών καταργεί το δικαίωμα των μαθητών του Λυκείου να διδαχτούν Πληροφορική!!!».
- Ø Εάν στα δύο παραπάνω πρόσφατα παραδείγματα προσθέστε, τους ερασιτεχνισμούς της Άννας της Διαμαντοπούλου αναφορικά με τα μηχανογραφικά, με τα μαθήματα επιλογής κλπ. συν τις προτάσεις για τα ΑΕΙ που απορρίφθηκαν και από τους πρυτάνεις τότε δεν ξέρω γιατί ο Γιώργος ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ που τον στηρίζει θα πρέπει να ανησυχούν περισσότερο. Για το αποτέλεσμα στις εκλογές της αυτοδιοίκησης ή για αυτά που θα έρθουν τον Χειμώνα στην Παιδεία;
- Ø Και αυτό - μας αρέσει δεν μας αρέσει σε όλους εμάς τους «ώριμους» που έχουμε την βασική ευθύνη για τα όσα συμβαίνουν (ως ψηφοφόροι κυρίως) – είναι κάτι που φαίνεται ήδη από τις τωρινές κινητοποιήσεις των μαθητών. Κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν στο στυλ του συνηθισμένου προχριστουγεννιάτικου «χαβαλέ», αλλά φροντίζει διαρκώς η υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση συνολικά για να παίρνουν διαφορετική μορφή.
- Ø Και έχω την άποψη πως επιτέλους, εμείς οι «ώριμοι» κάποια στιγμή θα πρέπει να σοβαρευτούμε και να αφήσουμε στην άκρη τα γνωστά περί «υποκινητών που παρασέρνουν τα παιδιά». Σε όλους εμάς αφιερώνω και ένα κείμενο που είχε αναρτηθεί στο http://kafeneio-gr.blogspot.com/ από τον κ.Βασίλη Νικολόπουλο με αφορμή την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και με τίτλο :
- Ø «ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΟΜΒΑ ΜΟΛΟΤΟΦ»
- Ø 1. Πάρτε ένα νέο.
- Ø 2.Θάψτε την γειτονιά του στο τσιμέντο και διαλύστε με ατελείωτες ώρες εργασίας την οικογενειά του.
- Ø 3.Πείτε του ότι ζει σε μια ανταγωνιστική καπιταλιστική κοινωνία, ότι πρέπει να προσπαθήσει πολύ, ότι αντικειμενικός στόχος της γνώσης είναι η βαθμοθηρία και σχεδιάστε ένα πρόγραμμα εντατικής μελέτης και πάσης φύσεως δραστηριοτήτων ( προς θεού όχι παιχνίδι!) και αφήστε τον να φτάσει ψηλά...
- Ø 4.Την κατάλληλη στιγμή του σκάτε το παραμύθι, ότι βεβαίως πτυχία και μεταπτυχιακά δεν αξίζουν μια, καθώς η κοινωνία που νόμιζε εξορθολογισμένη και καπιταλιστική είναι στην πραγματικότητα ένα υβρίδιο μεταλλαγμένο όπου ο ατομισμός, η μοναξιά και η ανασφάλεια προσιδιάζουν στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό, αλλά παράλληλα μια καθυστερημένη οθωμανική πολιτική τάξη που αναπαράγεται με ρυθμούς τρωκτικών προωθεί συστηματικά κόρες, γιους και ανίψια σε κάθε θέση όχι μόνο εξουσίας, αλλά και απλής εργασίας.
- Ø 5.Ενημερώστε τον ακόμη ότι εκτός από την ανεργία, στα πλαίσια του νεοφιλελευθερισμού, της αγοράς και της παγκοσμιοποίησης, τα εργασιακά και κοινωνικά του δικαιώματα έχουν ξεπουληθεί, ήδη από την εποχή της εφηβείας του-προκειμένου να περισωθούν τα αντίστοιχα δικαιώματα των μεγαλυτέρων,ότι πλήθος ρατσιστικών νόμων έχουν ψηφιστεί που τον εντάσσουν στους "νεοεισερχόμενους" στην αγορά εργασίας ( με χειρότερο μισθό, ασφάλιση, ωράριο κλπ.), κι ότι πιθανότατα θα ζήσει χειρότερα από τον πατέρα του.
- Ø 6. Αν και παραζαλισμένος από τα παραπάνω καταφέρει τελικά να διαμαρτυρηθεί, να διαδηλώσει ή να εξεγερθεί, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ! Καλέστε σε συστράτευση όλες τις προηγούμενες γενιές, γεμίστε την τηλεόραση με νουνεχείς διαμορφωτές της κοινής γνώμης που θα βρίζουν και θα συκοφαντούν ολημερίς τον "τολμητία νέο"- και που βεβαίως θα συγκλίνουν τα άσπρα σοφά κεφαλάκια τους στην ομόθυμη και διαχρονική διαπίστωση "περί κατάντιας των νέων", ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στείλτε τα ΜΑΤ να συνεφέρουν τον "αχάριστο ταραξία" που μεγάλωσε "μέσα στην αφθονία και την άνεση" κι όμως επιμένει να υπερασπίζεται τα εκπαιδευτικά και εργασιακά του δικαιώματα... ( "όλα τα έχει το παλιόπαιδο" η μερική απασχόληση και η μαύρη εργασία τον πείραξαν;)
- Ø 7.Είναι η στιγμή να τοποθετήσετε το φυτίλι. Τα υλικά είναι άφθονα. Επιλέγεται το χρώμα της αρεσκείας σας. Φτώχεια, ανεργία, ακρίβεια, περιθωριοποίηση, ομόλογα, χρηματιστήριο, οικονομική κρίση, διαφθορά σε πράσινο και μπλε χρώμα. Σε κόκκινο....κόκκινο...Κόκκινο όπως Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΕΦΗΒΟΥ.
- Ø 8.Τοποθετείτε την "βόμβα" στην βιτρίνα του καταναλωτισμού, ανάψτε τα φώτα, στήστε τις κάμερες, η ώρα είναι 8:00, η ενημέρωση ξεκινά...
- 9........
- 10...ΜΠΑΜ!
- Συγχαρητήρια μόλις κατασκευάσατε και τοποθετήσατε μια "βόμβα μολότοφ"!-αν και 60 χρονών τα καταφέρατε τέλεια. Συνεχίστε!
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου