Αναζήτηση

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ…ΒΟΣΚΟΥΣ….ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ….ΛΥΚΟΥΣ

  • Ø Πρόσφατα διάβαζα στον γιό μου το γνωστό παραμύθι με τον νεαρό ψεύτη βοσκό που επειδή βαριότανε αποφάσισε να κάνει πλάκα με τους συγχωριανούς του και άρχισε να καλεί σε βοήθεια επειδή – δήθεν – λύκοι επιτέθηκαν στα πρόβατά του. Φυσικά όταν πήγαν οι συγχωριανοί δεν είδαν λύκους, η πλάκα επαναλήφθηκε και τελικά όταν επιτέθηκαν οι πραγματικοί λύκοι, οι συγχωριανοί δεν του έδωσαν σημασία.
  • Ø Διαβάζοντας όμως αυτό το παραμύθι, θυμήθηκα και την άλλη ιστορία με τον λύκο που φόρεσε δέρμα από πρόβατο έτσι ώστε να μην τον πάρουν μυρουδιά για να καταφέρει να επιτεθεί στο κοπάδι, αλλά και την γνωστή ρήση “έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα”.
  • Ø Θα μου πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά με την στήλη, ή τα Χανιά; Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την εντύπωση ότι εάν πάρεις τον λύκο που έχει ντυθεί σαν πρόβατο και τον βάλεις στην θέση του βοσκού που φωνάζει ψέματα, πως κινδυνεύουν τα πρόβατα, τότε η όλη φάση κάτι μου θυμίζει, με κάτι μοιάζει, κάτι που έχει σχέση με το περιβάλλον ; Δεν είμαι σίγουρος και έτσι δεν μπορώ να πω κάτι με βεβαιότητα, εκτός και εάν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και όπως και στα παραμύθια «αυτοί θα ζήσουνε καλά και εμείς καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου