- Ø Διάβαζα πριν από λίγες ημέρες τα οικονομικά αποτελέσματα από την κίνηση των ακτοπλοϊκών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική και αναρωτιόμουν. Που πήγε η διαβόητη ανάπτυξη και ενίσχυση της κίνησης την οποία υποτίθεται πως φέρνει ο…ανταγωνισμός;
- Ø Έγραφε η “Ναυτεμπορική” : «Η πτώση της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής επιβεβαιώθηκε και στα αποτελέσματα εξαμήνου των τριών μεγάλων ακτοπλοϊκών εταιρειών που δραστηριοποιούνται και στις συγκεκριμένες γραμμές. Μάλιστα για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια οι δύο από τις τρεις εταιρείες εμφανίζουν και μικρότερο τζίρο στις γραμμές της Αδριατικής σε σύγκριση με τις γραμμές στην ελληνικής ακτοπλοΐα.»
- Ø Και το δημοσίευμα συνεχίζει : «Αν μερικά χρόνια πριν οι γραμμές της Αδριατικής ήταν αυτές που έφεραν έσοδα και κέρδη στις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες σήμερα είναι αυτές που τις «πνίγουν», λόγω πτώση της κίνησης και έντονου ανταγωνισμού. Αντιθέτως οι γραμμές του εσωτερικού αποτελούν το κύριο «αιμοδότη» τους.»
- Ø Για την ιστορία μόνο να αναφέρω ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2009 στις γραμμές της Αδριατικής, η Minoan Lines είχε μείωση εσόδων κατά 20,9%, η Attica Group κατά 18,7% και η ΑΝΕΚ κατά 15,7%. Και αναρωτιέμαι. Είναι αληθινές αυτές οι αναλύσεις ή είχαν δίκιο εκείνοι που διατυμπάνιζαν πως ο ανταγωνισμός αυξάνει την κίνηση ;
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ...
Πριν από 6 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου