Αναζήτηση

Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

ΔΡΟΜΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΧΑΝΙΩΝ – ΒΟΑΚ

  • Ø Συνεχίζοντας την γκρίνια για τα διάφορα θέματα των Χανίων τα οποία τα κλωθογυρίζουμε και – τουλάχιστον – οι παλαιότεροι δημοσιογράφοι τα έχουν αντιμετωπίσει πολλές φορές, δεν μπορώ να μην αναφερθώ και στην σύσκεψη για την μελέτη του δρόμου που θα συνδέει την εθνική οδό με το αεροδρόμιο Χανίων.
  • Ø Μια μελέτη η οποία ανατέθηκε εν κρύπτω από την Περιφέρεια Κρήτης το 2001 και εμφανίστηκε ξαφνικά με αποτέλεσμα να πέσουν όλοι (Ακρωτήρι-Σούδα-ΤΕΕ) από τα σύννεφα και με φυσικά να υπάρξουν εύλογες αντιδράσεις.
  • Ø Ο λόγος ήταν πως η μελέτη δεν είχε παρουσιαστεί , δεν είχε συζητηθεί με τους τοπικούς φορείς και προέβλεπε μεγάλες παρεμβάσεις ειδικά σε περιοχές του Βλητέ και του Πιθαρίου.
  • Ø Τότε, τόσο ο δήμος Ακρωτηρίου , όσο και η νομαρχία Χανίων αλλά και το τμ.Δυτ.Κρήτης του ΤΕΕ συμφωνούσαν πως η μελέτη ήταν αμελέτητη και πως το μόνο που χρειαζόταν ήταν να βελτιωθεί με διαπλατύνσεις κλπ ο υπάρχον δρόμος.
  • Ø Έτσι η μελέτη μπήκε – όχι στον κάλαθο των αχρήστων – αλλά , όπως αποδείχθηκε, σε καταψύκτη, όπου και παρέμεινε πέντε χρόνια, μέχρι την Δευτέρα. Όπου αποψύχθηκε , παρουσιάστηκε , διαπιστώθηκε πως σε αυτά τα χρόνια τα δεδομένα άλλαξαν προς το χειρότερο (νέα κτίρια) και δόθηκε εντολή στον μελετητή να κάνει κάποιες τροποποιήσεις.
  • Ø Το εύλογο , πρώτο ερώτημα , είναι τι άλλαξε σε αυτά τα χρόνια και θεωρείται – έστω και με κάποιες τροποποιήσεις – «εφαρμόσιμη» η μελέτη αυτή; Τι άλλαξε στην άποψη του τμ.Δυτ.Κρήτης του ΤΕΕ για βελτίωση του υπάρχοντα δρόμου στον οποίο είναι ήδη απαλλοτριωμένα τα πλαϊνά τμήματα ;
  • Ø Το δεύτερο ερώτημα είναι γιατί να «επικαιροποιηθεί» μια μελέτη, για έναν απολύτως αναγκαίο δρόμο, η οποία προβλέπει πολλές απαλλοτριώσεις, κοιλαδογέφυρες και νέες χαράξεις, όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα (βεβαιότητα) πως μέχρι να βρεθούν τα χρήματα, νέα κτίρια ή νέες χρήσεις θα έχουν δημιουργηθεί στις νέες χαράξεις του δρόμου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου