Αναζήτηση

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

  • Ø      Τι όμορφες λέξεις. «Κέντρο Ανάδειξης Προώθησης Ελαιολάδου Κρήτης». Και τι όμορφη ταμπέλλα !!. Αλήθεια γνωρίζετε πως σε κάθε έργο που γίνεται με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση η «ταμπέλλα» πρέπει να μπαίνει υποχρεωτικά;
  • Ø      Βέβαια το ερώτημα που εύλογα προκύπτει είναι το εξής : Μετά την τοποθέτηση της ταμπέλλας και μετά το κόψιμο της κορδέλας των εγκαινίων ενδιαφέρεται κάποιος για το πώς έχουν αξιοποιηθεί τα χρήματα που έχουν δοθεί;
  • Ø      Τουλάχιστον η περίπτωση του «Κέντρου Ανάδειξης Προώθησης Ελαιολάδου Κρήτης» στο Ινστιτούτο Υποτροπικών Φυτών και Ελιάς Χανίων, δείχνει πως μετά που θα σβήσουν τα φώτα των εγκαινίων , οι πάσης φύσεως αν-αρμόδιοι αδιαφορούν παντελώς.
  • Ø      Φαίνεται πως τους ήταν αρκετό το γεγονός των φωτογραφιών και των video και μετά «πέρα βρέχει».
  • Ø      Έτσι λοιπόν μετά την «απορρόφηση» των 40 εκατομ ευρώ (που βελτίωσαν και τους δείκτες) και μετά την κοπή της κορδέλας , το 2002, από το τότε υπουργό Γεωργίας , Γιώργο Δρυ, ουδείς έχει ασχοληθεί με το πώς λειτουργεί, αν λειτουργεί το Κέντρο αυτό που υποτίθεται πως έγινε για να αναδεικνύει και να προωθεί το Κρητικό ελαιόλαδο.
  • Ø      Από επιστήμονες – ερευνητές κατάντησαν «διακονιάρηδες» ο πρώην και ο νυν διευθυντές του Ινστιτούτου , ο Βαγγέλης ο Μπούρμπος και ο Κώστας ο Χαρτζουλάκης
  • Ø      Ειδικά ο Κώστας ο Χαρτζουλάκης, το μόνο που δεν έχει κάνει ακόμη είναι να βγει στην γύρα με ένα κύπελλο και να ζητά τον οβολό του καθένα. Τι κι αν τους λέει πως το Κέντρο εφόσον συμπληρωθεί και συντηρηθεί μπορεί να έχει και άμεσα οικονομικά κέρδη.
  • Ø      Τι κι αν τους λέει πως υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον από τουριστικά γραφεία για να το εντάξουν στις περιηγήσεις των επισκεπτών στα Χανιά και στην Κρήτη.
  • Ø      Τι κι αν τους λέει πως τα γραφεία και οι εκθεσιακοί χώροι το μόνο που χρειάζονται είναι μια μικρή συντήρηση, αλλά πως δεν μπορεί να λειτουργήσει το Κέντρο χωρίς μια αίθουσα παρουσιάσεων που υπάρχει, αλλά χρειάζεται ανακατασκευή.
  • Ø      «Φωνή βοόντως εν τη ερήμω» ή εάν το θέλετε και διαφορετικά «στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα».
  • Ø      Όμως εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι οι βαρύγδουπες εκφράσεις για ανάδειξη των τοπικών προϊόντων και ειδικά του ελαιολάδου και επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το που βρίσκονται χρήματα για να ταξιδεύει η Κρήτη σε εκθέσεις στο εξωτερικό και δεν μπορούν να βρεθούν για να φτιαχτεί ανθρωπινό και λειτουργικό το κέντρο προβολής του ελαιολάδου στον τόπο μας.

1 σχόλιο:

  1. Νομίζω οτι "παίζει" σπουδαίο ρόλο στην εξοικονόμηση χρημάτων σε αυτά τα επιστημονικά ιστιτούτα και οι διευθυντάδες, Ψιλάκης Ν-Μιχελάκης Ν κρατούσαν το Ιστιτούτο ψηλά, γιατί άραγε σήμερα φυτοζωεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή