Αναζήτηση

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΡΙ ΒΛΑΒΩΝ ΤΟΥ ΟΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ

  • Ø      Δεν γνωρίζω εάν οι «Γερμανοί» θα καταφέρουν να κάνουν κάτι καλό στον ΟΤΕ, αλλά εκείνο που γνωρίζω είναι πως πυκνώνουν ολοένα και περισσότερο, οι καταγγελίες πολιτών στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης για απαράδεκτη καθυστέρηση στην επισκευή των βλαβών.
  • Ø      Και βέβαια, όταν διαπιστώσεις πως το τηλέφωνό σου νέκρωσε, η διαδικασία ξεκινά πολύ…Ευρωπαϊκά. Παίρνεις το 121 και εξυπηρετικοί και ευγενικοί τηλεφωνητές καταχωρούν την βλάβη και σου ζητούν ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσει το συνεργείο.
  • Ø      Μόνο που εάν περιμένεις να σε πάρουν τηλέφωνο…απλώς την έβαψες. Έτσι αρχίζεις εσύ τα καθημερινά τηλεφωνήματα, ψάχνεις και κάποιο «μέσον» (για να μην ξεχνιόμαστε), αλλά το θέμα είναι πως θα περιμένεις κάποιες ημέρες (ορισμένοι κάνουν λόγο και για εβδομάδες).
  • Ø      Και βέβαια, ο ΟΤΕ του οποίου είσαι πελάτης όταν έρθει η ώρα του λογαριασμού σε χρεώνει με ολόκληρο το πάγιο το οποίο υποτίθεται πως πληρώνεις για να έχει τηλέφωνο. Και μόνο εάν πας στα γραφεία και κάνεις μια αίτηση , ίσως , να σου αφαιρέσουν τις ημέρες της βλάβης.
  • Ø      Και ερωτώ τους υπεύθυνους του ΟΤΕ στα Χανιά (έτσι για να την δω και λίγο ως «ερωτών βουλευτής»). Γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας που μένουν χωρίς τηλέφωνο;
  • Ø      Ελπίζω να μην περιμένω την απάντηση όσο περιμένω να με πάρει το συνεργείο στο τηλέφωνο που δήλωσα στο 121. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου