Αναζήτηση

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

« ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ…με την ΛΑΝΕ »

  • Ø      Τα πάνω κάτω στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κρήτης με τα Κύθηρα και την Πελοπόννησο, αλλά και στην σύνδεση των Κυθήρων και Αντικυθήρων με τον Πειραιά , φαίνεται πως φέρνει διαγωνισμός του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για τις άγονες γραμμές.
  • Ø      Στον εν λόγω διαγωνισμό δεν συμμετείχε η Κισαμίτικη ΑΝΕΝ, η οποία φαίνεται πως έμεινε χωρίς πλοίο αφού το «Μυρτιδιώτισσα» κατά το κοινώς λεγόμενο, «τάφτυσε».
  • Ø      Όμως συμμετείχε η Λασιθιώτικη ΛΑΝΕ και μάλιστα με δρομολόγια τα οποία αλλάζουν τελείως τα μέχρι τώρα γνωστά δεδομένα.
  • Ø      Έτσι ενώ τα γνωστά δρομολόγια συνέδεαν την Κίσαμο με τα Κύθηρα, το Γύθειο και τον Πειραιά, τώρα πλέον στο «παιχνίδι» μπαίνει και το…Ρέθυμνο !!!
  • Ø      Σύμφωνα λοιπόν με την προκήρυξη του ΥΕΝ, η ΛΑΝΕ είναι και η μόνη ναυτιλιακή εταιρεία που κατέθεσε αιτήσεις για να αναλάβει την εκτέλεση των εξής άγονων γραμμών.
  • Ø      1) Πειραιάς-Κύθηρα-Ρέθυμνο. 2) Ρέθυμνο-Αντικύθηρα-Κύθηρα-Γύθειο-Ρέθυμνο. 3) Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμος. Επιπλέον στην προκήρυξη του ΥΕΝ συμπεριλαμβάνεται και ένα «τοπικό δρομολόγιο Κίσσαμος – Κύθηρα – Καλαμάτα και επιστροφή» , χωρίς όμως να δίδονται διευκρινήσεις για το τι είδους δρομολόγιο θα είναι αυτό.
  • Ø      Πάντως τα συγκεκριμένα δρομολόγια δημιουργούν νέα δεδομένα για την περαιτέρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής γραμμής καθώς η πρόσβαση της Κρήτης προς τα Κύθηρα και την Πελοπόννησο (και το αντίθετο) θα είναι πλέον δυνατή από δύο λιμάνια. Και από το λιμάνι του Ρεθύμνου αλλά και από το λιμάνι της Κισάμου.
  • Ø      Σύμφωνα με πληροφορίες η ΛΑΝΕ πιθανόν να δρομολογήσει στις γραμμές αυτές  το «ΕΓ-ΟΓ Βιντζέντζος Κορνάρος» (φωτο) και όχι το άλλο της πλοίο το «ΕΓ-ΟΓ Ιεράπετρα».
  • Ø      Μάλιστα η αίτηση της ΛΑΝΕ για την γραμμή Πειραιάς – Κύθηρα – Ρέθυμνο είναι για περίοδο οκτώ ετών, γεγονός που την υποχρεώνει σε αγορά νεότερου πλοίου μετά την τριετία
  • Ø      Σε ότι αφορά στην ΑΝΕΝ, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως προς τα παρόν θα μείνει ανενεργή έως ότου λυθεί το πρόβλημα έλλειψης πλοίου.
  • Ø      Και μια «λεπτομέρεια». Βασικός μέτοχος και στην ΑΝΕΝ, αλλά και στην ΛΑΝΕ ,είναι η ΑΝΕΚ η οποία πλέον κυριαρχεί από την Δύση μέχρι την Ανατολή.
  • Ø      Εν αναμονή των οριστικών αποφάσεων του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών , οπότε και από την στιγμή που θα κατακυρωθεί ο διαγωνισμός για τις γραμμές αυτές στην ΛΑΝΕ, αναμένονται σχετικές ανακοινώσεις και για τα δρομολόγια.

1 σχόλιο: